Szukaj

Category: Mogą Również
17 lutego 2021

Często wyszukiwane

  • Znajdź oddział lub bankomat
  • Numer rozliczeniowyZamów czekiKalkulatoryResetowanie hasła do bankowości internetowejZabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącymZakwestionować transakcjęUmówić się na spotkanieWażne informacje o placówkach oddziału podczas epidemii koronawirusa (COVID-19)Typ treści: artykuł

    Ten artykuł ma 5 gwiazdek

    W Regionach nasze podstawowe wartości koncentrują się na stawianiu ludzi na pierwszym miejscu i robieniu tego, co właściwe. Mówiąc najprościej, oznacza to, że naszym najwyższym priorytetem jest dobro naszych klientów, naszych współpracowników i społeczności, którym służymy. Biorąc pod uwagę, jak wiele uwagi i troski poświęcamy koronawirusowi (COVID-19), chcemy Cię zapewnić, że podejmujemy szeroko zakrojone działania, aby zapewnić Twoje zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie finansowe. W tym trudnym i niestabilnym środowisku jesteśmy zobowiązani zapewnić Tobie i Twojej firmie pomoc i wiedzę potrzebną do poruszania się w tym niepewnym czasie.

    Regiony Oddziały są otwierane tylko na spotkanie dla kierowców lub w lobby

    W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i współpracowników, oddziały Regionów są teraz otwarte tylko po uprzednim umówieniu się na spotkanie lub w lobby do odwołania. Nadal oferujemy również usługi drive-thru, skrytki depozytowej i bankomatów, aby pomóc naszym klientom w przeprowadzaniu transakcji na koncie.

    • Zachęcamy do korzystania z usług bankowych w naszych Regionach drive-thrus lub bankomatach. Możesz znaleźć lokalizacje z usługami drive-thru i bankomatami tutaj.
    • Lobby będą otwarte tylko na spotkania. Aby zaplanować spotkanie, wybierz opcję „Umów się na spotkanie u dołu dowolnej strony w witrynie internetowej region.com, na karcie Konta w bankowości internetowej lub w menu aplikacji Regiony na telefon komórkowy. Jak zawsze możesz skontaktować się ze swoim doradcą w celu uzyskania dalszej pomocy.Plany gotowości dla usług zarządzania finansami

      Rozumiemy, że nasze rozwiązania do zarządzania finansami mają kluczowe znaczenie dla pomocy Twojej organizacji w zarządzaniu środkami pieniężnymi i innymi aktywami finansowymi. W rezultacie w razie potrzeby dokonujemy ostrożnych korekt, aby złagodzić zakłócenia na Twoich kontach, zapewniając jednocześnie wszystkim bezpieczeństwo. Oczekujemy niewielkich lub żadnych przerw w Twoich obecnych usługach. Jeśli masz pytania dotyczące konkretnych rachunków zarządzania finansami, skontaktuj się z regionalnym urzędnikiem ds. Zarządzania skarbem.

      Regiony Skrzynki wrzutowe dla depozytów komercyjnych

      Skrzynki wrzutowe są dostępne 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Jednak nie są one dostępne we wszystkich lokalizacjach oddziałów. Jeśli wcześniej nie korzystałeś ze skrzynki depozytowej w Regionach, skontaktuj się ze swoim Doradcą w celu potwierdzenia, która skrzynka wrzutowa będzie dla Ciebie najwygodniejsza. Skrzynki wrzutowe znajdują się na zewnątrz oddziału, przy przejeździe lub w pobliżu bankomatu. Wprowadzane są ułatwienia w celu złagodzenia wszelkich problemów z uznawaniem rachunków klientów tego samego dnia.

      Kroki korzystania ze skrzynek wrzutowych są następujące:
    • Przygotuj gotówkę i czeki z biletem depozytowym skierowanym do góry, najlepiej w przezroczystej torebce z dwoma kieszeniami lub w kopercie. (Torby foliowe można kupić w Twoim oddziale, większości sklepów z artykułami biurowymi oraz w Internecie)
    • Jeśli używana jest koperta, dołącz informacje identyfikacyjne, w tym nazwę firmy, numer sklepu i konto do przelewu bezpośredniego.Umieść zapieczętowaną torebkę w szczelinie.Depozyty są zwykle przetwarzane następnego dnia roboczego. Uwaga: Klienci korzystający z Regionów iTreasury mogą również przeglądać szczegóły depozytów w raporcie BAI z poprzedniego dnia.Jeśli worek depozytowy jest zbyt duży, aby zmieścić się w małym otworze, możesz skontaktować się ze swoim Dyrektorem Skarbu i poprosić o klucz do skrytki depozytowej, umówić się na spotkanie ze współpracownikiem oddziału lub skorzystać z pierwszego pasa ruchu dla zmotoryzowanych. Uwaga: klucze do skrzynek wrzutowych będą dostępne na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy, ponieważ dokładamy wszelkich starań, aby zwiększyć zapasy.Aby uzyskać dalszą pomoc w zakresie Wytycznych dotyczących depozytów w oddziałach regionów, zapoznaj się z filmem wideo dostępnym na stronie region.com/branchdeposits lub skontaktuj się z lokalnym urzędnikiem ds. Zarządzania skarbem.Inne sposoby bankowania

      Przypominamy, że Regions oferuje kilka sposobów uzyskiwania dostępu do kont w celu zaspokojenia codziennych potrzeb bankowych bez konieczności odwiedzania oddziału, w tym:

      • Twój zespół ds. Relacji z regionami – skontaktuj się z menedżerem ds. Relacji z bankiem regionalnym lub specjalistą ds. Zarządzania skarbem w celu uzyskania pomocy bankowej.
      • Bankowość internetowa i mobilna – za pośrednictwem usług biznesowych bankowości internetowej w regionach lub w regionach iTreasury można sprawdzać salda, płacić rachunki, przesyłać środki i nie tylko.Bankomaty – znajdź lokalizacje tutaj lub na górze regiony.com.Pomoc dla klienta

        Jeśli w tym czasie Twoja firma doświadcza trudności finansowych, skontaktuj się z regionalnym kierownikiem ds. Relacji z klientami lub dyrektorem ds. Zarządzania finansami. Pamiętaj, że jesteśmy tutaj i jesteśmy gotowi do pomocy. Możesz skontaktować się z Regions Client Services pod numerem 1-800-787-3905, aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące Twoich obecnych usług zarządzania finansami.

        W ramach naszej stałej praktyki oferujemy pomoc kwalifikującym się klientom indywidualnym i małym firmom w trudnej sytuacji, w tym w przypadku odroczenia płatności lub zwolnienia z opłat. Skontaktuj się ze swoim bankierem, aby omówić swoje konkretne potrzeby i w jaki sposób regiony mogą pomóc.

        Skontaktuj się z administracją Small Business Administration, aby uzyskać szczegółowe pytania dotyczące SBA

        W przypadku pytań dotyczących trudnych wniosków dotyczących istniejących pożyczek SBA wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected]

        Aby uzyskać informacje na temat programu pomocy w przypadku katastrof organizacji Small Business Administration, przejdź do:

        Będziemy cię informować

        Aby uzyskać najnowsze aktualizacje dotyczące usług oddziałów i inne ważne informacje na temat bankowości w naszym serwisie, odwiedź regiony.com/coronavirus Będziemy również nadal kontaktować się z Tobą bezpośrednio za pośrednictwem poczty elektronicznej, gdy informacje staną się dostępne.

        Dziękujemy za cierpliwość i elastyczność, ponieważ wszyscy radzimy sobie w tym trudnym czasie. Jak zawsze dziękujemy za wybranie regionów. Z niecierpliwością czekamy na dalsze spełnianie Twoich potrzeb bankowych.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy